چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز

دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز

چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، ممکن است برخی از ناراحتی های مانند پاها درد و تب بالا بعد از دیالیز را تجربه کنند. ما می توانید تصور کنید که از یک طرف، این ناراحتی می تواند درد بیمار را افزایش می دهد. از سوی دیگر، آنها نیز می تواند بار اقتصادی بیمار را افزایش دهد. چگونه به مقابله با پاهای درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز؟

نخست، اجازه دهید ما به علت درد پا و تب بالا بعد از دیالیز را مشاهده کنید؟

به طور کلی، درد پا می تواند با گرفتگی عضلانی و درمان امراض استخوانی کلیوی ایجاد می شود. گرفتگی عضله از عوارض جانبی شایع دیالیز است، و ممکن است با کمبود اکسیژن در بافت ها ایجاد می شود. در حالی که، درمان امراض استخوانی کلیوی ممکن است در اثر ویتامین D، فسفر و اختلال متابولیک کلسیم و غیره.

دلیل معمول تب بالا پس از دیالیز عفونت است. برای بیماران مبتلا به دیالیز، آنها در معرض خطر بالای عفونت به علت ایمنی پایین و تهاجم باکتری ها می باشد. علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل تب بعد از دیالیز است که بیمار است مناسب برای دیالیز نیست.

بعدی، نحوه درمان درد پا و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز؟

آیا درد پا و یا تب بالا، شما نیاز به پیدا کردن ریشه در مرحله اول، و سپس از ریشه درمان آنها. لطفا به یاد داشته باشید که داروهای نمی کنند کورکورانه. در غیر این صورت، می تواند نارسایی کلیه خود را تشدید، چرا که بسیاری از داروها دارای سمیت کلیوی.

در واقع، در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه است درمان های منحصر به فرد برای نارسایی کلیه نیست، اگر عملکرد کلیه خود را به طور کامل از دست داده است و شما هنوز هم ادرار داشته باشد، درمان های طبیعی نیز می تواند کمک به شما زندگی می کنند یک زندگی بهتر و از دیالیز، خلاص شوید. در چین، درمان های طبیعی ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی، درمان حمام پا و غیره. اگر شما میخواهید بدانید که درمان ما، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.